Vraag & Antwoord

Hebben jullie ook een winkel en kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Trackitt is een winkel in combinatie met een webshop. Wij zijn gevestigd in Breda onder het adres Haagdijk 252.
U kunt uw bestellingen ook ophalen.

Wat zijn de openingstijden van de winkel?
Maandag : 11.00u - 18.00u
Dinsdag: 10.00u - 18.00u
Woensdag: 10.00u - 18.00u
Donderdag: 10.00u - 20.00u
Vrijdag: 10.00u - 18.00u
Zaterdag: 10.00u - 18.00u
Zondag: Gesloten

Hebben jullie alles op voorraad?
Ongeveer 90 procent van onze aangeboden producten hebben wij op voorraad.
Mocht er op het moment een product niet op voorraad zijn dan geldt er een levertijd van +/- 7 werkdagen.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Wij accepteren:
Betaling via Ideal
Bank overschrijving
Betaling via Paypal
Betaling aan de postbode (Rembours)
Contante betaling bij afhalen
Afterpay - Betalen met acceptgiro
 
Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestelling binnen Nederland betaald u geen verzendkosten, ongeacht de grootte van uw bestelling!
Dit levert u een besparing op van maar liefst € 9,99 (incl. BTW).

Wat zijn de verschillende verzend mogelijkheden?
Nationaal:
Nederland - Traceerbaar - Gratis discrete verzending - Binnen 1 a 2 dagen uw bestelling binnen - Afhalen
Internationaal:
Europe Express - Traceerbaar - Duur: 2 tot 5 werkdagen - International Express - Traceerbaar - Duur: 3 tot 7 werkdagen - Afhalen
Bij bestelling vanuit het buitenland, gelieve eerst telefonisch of per mail contact opnemen.

Wat gebeurt er als er niemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen?
Dit is geen probleem. De koerierdienst zal een bericht achter laten zodat u uw pakket kunt afhalen bij uw dichtstbijzijnde afhaalpunt.

Kan ik producten ook retourneren?
Binnen 14 dagen na ontvangst heeft u de mogelijkheid aan ons te melden dat u afstand wilt doen van uw aankoop.
Dit doet u door een mail te sturen aan info@spysecurityshop.nl
Hierna stuurt u de artikelen, indien mogelijk in de originele verpakking, onbeschadigd en ongebruikt, retour naar Haagdijk 252 te Breda.
Zodra wij de zending hebben ontvangen, zullen wij,
mits de goederen werkelijk onbeschadigd en ongebruikt zijn, de door u gedane betaling volledig terugstorten.
De kosten voor verzending en het bij behorende verzendrisico komen voor uw rekening.

Zit er ook garantie op de producten?
Het is vervelend als een artikel niet naar behoren werkt of in de loop der tijd kapot gaat. In veel gevallen heeft u recht op garantie.
Indien de garantie van toepassing is en het artikel een gebrek vertoont, zijn wij verplicht om binnen redelijke tijd,
nadat u het gebrek heeft gemeld en het artikel met kopie-factuur heeft toegezonden, het artikel te repareren of het te vervangen.
Op onze producten geven wij standaard 365 dagen product garantie.

Wat is de Leveringsmethode?
Wij werken samen met vervoersbedrijf TNT Post. Alle bestellingen worden verzonden door middel van pakketpost.

Heeft u een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze gegevens:
Trackitt
Haagdijk 252
4811TX BREDA
Tel: 076-7503909
Mob: 06-81321324
Email: info@trackitt.nl

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Trackitt bij is aangesloten.
Terug